Update motion sickness wristbands

20130802-232253.jpg
Ik zou jullie nog een update over mijn anti misselijkheid acupressuur polsbandjes geven. En ik moet zeggen, ik ben erg tevreden! Je doet ze om voordat je in de auto/bus/trein stapt, en het helpt echt. Ik ben niet meer misselijk. Oké ik moet niet gaan lezen in de bus want dan word ik toch echt niet lekker. Maar als ik gewoon rustig zit heb ik nergens last van! Terwijl ik, als ik ze niet omheb, ook flink misselijk en draaierig kan worden. Je kunt ze ook gebruiken als je ziek ben en misselijk bent, of als je zwanger bent en ochtend misselijkheid hebt. Ik zou zeggen, een aanrader! Je koopt ze bij de hema voor €4,95.

En ik zag deze schoenen op pinterest, hoe gaaf! Ik vind ze echt heel mooi. Leuk voor in de herfst met een legging, of zelf in het najaar met shorts. Het zou leuk zijn als ze hier in de winkels komen. Of weten jullie een webshop die ze verkoopt?

En mijn sieraden bakje is weer een complete chaos! Maar het ziet er wel uit om lekker in te graaien. En iedere keer probeer ik het weer, kokos water. Puur of met een smaakje. Maar ik vind het gewoon niet lekker. Mijn laatste hoop is dat ik het vers uit de kokosnoot wel lust, maar dan geef ik het op. Houden jullie van kokos water?

Ps. Ik heb een leuke like & share actie op mijn Facebook pagina waarmee je een mooi sieraden setje kunt winnen, neem gauw een kijkje!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

