Old jobs

20130801-213231.jpg
Met dit lekkere weer ben ik de natuur ingedoken, en heb ik een overheerlijk ijsje gehaald (mojito & limoncello!) ook ben ik lekker druk met werken voor saitee, mooie armbandjes maken! En de laatste foto is van mij, jaren terug toen ik nog tatoeëerde, yup echt waar. Maar omdat ik aan beide armen geopereerd ben durf ik het echt niet meer aan. Tekenen doe ik af en toe nog wel. Misschien wil ik in de toekomst wat printen in mijn etsy shop verkopen.

Hebben jullie leuke baantjes (gehad) ? Of juist een vreselijk bijbaantje ? Ik ben heel nieuwsgierig !

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

8 gedachten over “Old jobs”

  1. Ooh ik ben nog steeds zo nieuwsgierig naar jouw eigen tattoo’s! Mag ik vragen waarom je aan je armen bent geopereerd? Ik werk bij sabon, maar ga vanaf september weer een opleiding beginnen, communicatie en eventmanagement :)

    Like

Geef een reactie

