New things

20130731-212427.jpg
Ik had gewoon een dag bloggen gemist dinsdag! Zo stom, en ik kwam er ook pas aan het eind van de dag achter. Ik ben gewoon erg druk de laatste tijd. Ik ben bezig geweest met wat nieuwe logo’s te ontwerpen, nieuwe armbandjes, tussendoor mijn werk bij saitee, al met al best druk.

Ik heb dus nieuwe armbandjes gemaakt, de eerste foto is er een van. Ik vind hem erg mooi geworden. En uiteraard kon het zeemeerminnetje niet ontbreken. Tussendoor heb ik broodjes gezond gegeten, met courgette ui en tomaat en kaas, lekker!

En dit gave jasje heb ik nieuw, ik vind hem zo mooi. Binnenkort een outfit of the day? Of verschillende manieren om een jasje te dragen ?

En ik had al verteld dat we een nieuwe slow juicer hadden, maar we hebben er nu ook tarwegras mee ge-juiced, echt zooo niet lekker! Maar het schijnt erg gezond voor je te zijn. Als jullie een juice recept willen zien hoor ik het wel.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

7 gedachten over “New things”

    1. Naja een recept is het niet echt. Je koopt (of kweekt) tarwegras, en doet het door de juicer, en het word meestal als shotje gedronken, omdat je maar zo weinig nodig hebt. Maar je kunt je shotje natuurlijk ook door een smoothie roeren, dan proef je het bijna niet.

      Like

Geef een reactie

