New things

20130726-213153.jpg
Nieuwe dingen! Een nieuw armbandje ontworpen, een nieuwe iphone case, een nieuwe zak tarwegras en een nieuwe juicer. Zooo he! Nou oké, de juicer en het tarwegras is van mijn moeder, maar ik ga er zeker ook lekker van drinken/sapjes maken. En gister was er weer zo’n mooie lucht, met de zon achter de wolken, prachtig.

En m’n nieuwe iphone hoesje heb ik bij mini in the box besteld. Hij was inclusief verzendkosten nog geen €7, cool he! En hij was er binnen 10 dagen. Dat is snel, want op de site staat dat het er met 20 dagen is, en ik heb ook wel eens gehoord dat het helemaal niet aankwam (komt uit China). Maar ik ben dik tevreden. En met deze ‘knuckle case’ houd m’n iphone ook nog eens lekker vast, ideaal.

Heb jij wel eens wat bij mini in the box besteld?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “New things”

Geef een reactie

