Hot days

20130723-215625.jpg
Wat is het lekker warm he? Het enige ‘nadeel’ vind ik dat mijn slaapkamer net een sauna is, ik heb grote ramen en lichte gordijnen. Achja, daar zet ik me wel overheen.

Dat super gave mooie kussen heb ik nieuw gekocht, zo mooi. Ik had hem al een paar maanden op het oog, dus ik dacht nu moet het er maar van komen. Ik heb wit beddengoed, dus hij springt er enorm uit.

En met dit hele hete weer ben ik niet aan een diy toegekomen, wel heb ik een nieuw armbandje ontworpen, en hij staat al in mijn shop. Ook heb ik mooie bloemenvelden gezien, en deze (ik denk) goudsbloem moest even op de foto. Van goudsbloemen maken ze calendula als ik het goed heb. En het was volle maan, het heeft wat betoverends, zo’n mooie grote maan. Helemaal als het helder is en je de sterren kunt zien.

Vandaag zou er hier wat onweer komen, ik ben benieuwd, ik hoop niet dat het daarna koud word. We zullen zien!

Wat doen jullie deze warme dagen?

en vergeet mijn make-up winactie niet he! Je kunt meedoen tot 2 augustus.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “Hot days”

Geef een reactie

