Sunny days

20130722-213026.jpg
Wat een heerlijk weer! En bij heerlijk weer hoort mooie armcandy. Het meest rechtste armbandje heb ik nieuw, en hij is zo zomers en mooi, van saitee. Gister heb ik ook een foto op Facebook gezet, dus neem een kijkje als je hem van dichtbij wilt zien! Ook ben ik naar de tuin geweest, en daar groeien ‘uitjes’ ! Echt mega uien, en met een hele goeie smaak! En onbespoten, perfect. En ook verse aalbessen van de tuin (daar zit veel vitamine C in) ik heb ze in een bakje met een beetje suiker gedaan en zo opgegeten. Zuur met zoet, heerlijke zomerse combo!

En als laatste heb ik in mijn Starbucks beker verse munt gedaan, met citroensap en wat citroen schijfjes, en de rest met water en ijsblokjes aangevuld, lekker fris en koel.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “Sunny days”

  1. Mmm rode bessen zijn zó lekker!
    Vroeger hadden we zo’n enorme bessenstruik maar hij kon niet wennen aan de nieuwe grond na de verhuizing dus nu hebben we ‘m niet meer helaas :(
    Kruisbessen zijn ook lekker, zo’n lekker aparte smaak, maar rode bessen blijven het lekkerst :)

    Like

Geef een reactie

