NOTD Ultra nude

20130721-212920.jpg
Vandaag heb ik geen spetterende nail art voor jullie, ik loop de hele week al met alleen een base coat op m’n nagels (Sally Hansen diamond strength) ik kon niets leuks bedenken en vond het wel even makkelijk zo, want ik werk nog al veel met mijn handen en dan heb je best snel chips etc.

Maar daarom laat ik jullie mijn favoriete nagellakjes van dit moment even zien. De bovenste foto zijn mijn favo kleur lakken, en de onderste mijn favo nudes. Je ziet wel dat het meeste van catrice is. En verrassend ook een action nagellak (deep sea) en als jullie de naam van een kleurtje willen weten kun je het altijd even in de comments vragen.

Maar met dit weer zou ik lekker van het weer gaan genieten! Fijne dag!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “NOTD Ultra nude”

Geef een reactie

