Lazy sunday

20130713-223957.jpg
Sunday, lazy sunday. Van de week heb ik een heerlijke zelfgemaakte tomatensoep gegeten (een vriendin van mijn moeder had het gemaakt, zij is een echt een goede kok) hij was heerlijk! Ook heb een eindelijk een nieuwe filter voor mijn water bobble gekocht. Een water bobble filtert je water. Ik had de water bobble jaren geleden al eens gekocht, maar nog niet echt heel actief gebruikt. Maar nu heb ik dus een nieuwe filter en ga ik hem actief gebruiken. Het is wel gek als je er een nieuwe filter op zet, je moet dan je fles vullen met water, en dan de fles leegknijpen, en dan komt er eerst een beetje zwart water uit! Echt apart, het is carbon wat in de filter zit, en het is niet schadelijk. Maar toen ik dat voor de eerste keer zag, dacht ik wel even ‘huh?’ Maar ik vind hem toch wel fijn. En handig omdat je geen pakken bronwater hoeft in te slaan. En ook een van mijn favorieten is een Starbucks Seattle latte, echt lekker. Vooral s’ochtends vind ik het lekker. En ik heb eindelijk een EOS lippenbalsem besteld! Review volgt uiteraard.

Geniet van je zondag!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

