Random things

20130712-223610.jpg
Yeahhh, mijn visitekaartjes zijn klaar! Ik heb nu al langer dan een jaar mijn site, en vond het toch wel eens tijd worden voor visitekaartjes. En ik vind ze echt leuk geworden. Ik heb ze bij hema besteld, eerst had ik ze ontworpen bij vistaprint, maar daar kon ik niet helemaal mijn ding vinden. Plus de verzendkosten zijn daar bijna €10, dat vond ik wat veel. En toevallig wou ik wat instagram foto’s laten afdrukken, en zag ik dat je ook visitekaartjes kon maken. Ik heb een eigen foto ge-upload en zelf mijn afbeeldingen en kleuren ingedeeld. Ik heb op de achterkant 2 QR codes staan, een van mijn site en een van m’n etsy shop. Je kon ze voor €2/3, laten bezorgen, maar ik liet ze afleveren bij het Hema filiaal bij mij in de buurt, dat kostte niets. Binnen 3 dagen kon ik ze ophalen, best snel! En als je ze voor 12 uur bestel en laat ze thuisbezorgen dan heb je ze de volgende dag in huis. Echt prima service!

En natuurlijk schelpen gevonden op het strand en daar meteen wat armbandjes van proberen te maken. Blijft leuk.

Fijn weekend lovelies!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

