Hobby or a job ?

20130712-001552.jpg
De eerste afbeelding kreeg ik van een vriendin opgestuurd, lief! En het klopt voor mij helemaal. Ik heb lekker pannenkoeken als ontbijt gebakken (met amandel melk) lekker!

En heerlijk even afkoelen bij de zee. En zoals jullie misschien wel weten werk ik nu voor het super leuke sieraden merk saitee. En daar ben ik de afgelopen dagen druk mee geweest. Super leuke armbandjes maken, dat kun je bijna geen werk noemen. Vroeger heb ik bij verschillende bedrijven gewerkt. Allemaal administratief of productie, totaal niets creatiefs. En ik dacht bij mijn eigen wil ik dit? Neeeee! Dus heb ik me voorgenomen om van mijn hobby mijn werk te maken, en dat is gelukt! En het voelt heerlijk. Zeker omdat ik het echt met plezier doe. Ik moet gewoon lekker bezig zijn met mooie sieraden, dat is mijn ding. En met mijn etsy shop erbij kan ik lekker mijn creativiteit kwijt. Ik kan maar een boodschap aan jullie meegeven: maak van je hobby je baan. Dan hoef je nooit 1 dag te werken. En bij mij heeft het bijna 9 jaar geduurd voordat ik zo’n leuke baan had, dus geef de moed niet op. Als je iets wilt, gaat het je ook lukken ! Net zoals mijn blog, in het begin was het meer een dagboekje voor mezelf, totdat ik die super leuke reacties van jullie allemaal kreeg! Toen dacht ik: hè? Iemand leest mijn blog? En vind mijn creatieve uitspattingen leuk? En dat geeft echt een heel fijn gevoel. Het is leuk om iemand te kunnen inspireren. En ik vind het echt leuk om comments van jullie te krijgen, en ik lees ze met plezier! En ik verdien helemaal niets met mijn blog, het is echt omdat ik het leuk vind.

On that note: ik heb nieuwe ‘business cards’ besteld, erg leuk al zeg ik het zelf. Al moet ik ze nog in het echt zien. Als het goed is kan ik ze morgen ophalen (echt Hema) Maar ik ga er vanuit dat ze prachtig zijn.

Vrijdag!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Hobby or a job ?”

  1. Super meid! Dat lijkt me echt mooi als je van je hobby je werk kunt maken. Ik vind alles heel mooi wat je maakt en ik wens je veel succes:)

    Like

Geef een reactie

