DIY sailor bracelet

20130709-203957.jpg
Deze DIY stond al in de planning, maar nu zag ik dat Serena van beautylab hem gister ook op de blog had. Maar ik vond het zonde om m’n werk in de prullenbak te gooien, dus bij deze post ik hem toch.

De ‘nautical’ armband. Op de zee geïnspireerd, zoals veel van mijn sieraden.

Je hebt nodig: 2 gelijke dikke touwtjes van ongeveer 30cm, lijm, sieraden draad, tangetje, ringetje en slotje.

Je begint met je 2 touwtjes, daarvan maak je van een een lus, en daar leg je het andere touwtje ook in als een lus. Haal nu de uiteinden van de andere lus erdoor, en klaar is je knoop.

20130709-204854.jpg
Meet nu het armbandje om je pols, en knip de uiteinden af, zodat hij precies past.

Maak nu met sieraden draad de uiteinden, je kunt goud of zilver gebruiken. Draai het sieraden draad een aantal keer om de uiteinden, en maak aan het einde een haakje. Doe nog wat lijm op de uiteinden zodat ze zeker goed blijven zitten. En maak aan de andere kant je ringetje met slotje vast.

20130709-205228.jpg
En klaar! Je kunt ze in alle kleuren maken, en bij sommigen zag ik ook dat ze een ankertje als slotje hadden, ook super leuk!

Gaan jullie deze DIY proberen?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “DIY sailor bracelet”

Geef een reactie

