Random things

20130703-203515.jpg
Mijn mood bord! Dat is toch wel een van de handigste dingen die ik de laatste tijd in gebruik hem ( Naja het prikbord dan) ik hang en prik er alles op waarvan ik denk ‘oh daar kan ik nog wat mee’ en dan krijg ik bijvoorbeeld een week later een lumineus idee, en voer ik het uit. Ook heb ik lekker worteltjes en peultjes gegeten, vers van de tuin. En ik heb deze mooie schelp hanger met zilveren zeepaard gemaakt! Gaaf hè! En als laatste nog een pretteh picture van een mooi geel bloemetje, van de gele puntwederik als ik me niet vergis.

Trouwens als jullie nog DIY ideeën hebben, laat het me weten! Ik ben deze week een beetje koos inspiratieloos helaas. Dus noem maar wat op!

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

