My life

20130629-211001.jpg
Ik zou wel willen leven zoals op de eerste foto. Aan zee, met alleen de belangrijkste dingen. Heerlijk. Deze week heb ik niet heel gezond gegeten op de granaatappel na dan. En de laatste foto is van mijn ontmoeting met Kat von D (Tattoo artiest, high voltage) in 2010. Ik vind haar echt zo’n inspiratie. Ze is een mega artiest en heeft ontzettend doorgezet in de tattoo wereld, wat voorheen toch wel een beetje een mannen wereldje was. En nu heeft ze haar zaakjes toch goed voor elkaar om het zo maar te zeggen. Het was een hele leuke ontmoeting, ze was heel open en warm. En totaal niet gehaatst ofzo. Nee deze ontmoeting blijft me voor de rest van mijn leven bij. En ze heeft een nieuw boek uit (go big or go home) en hopelijk komt ze dan ook weet hier op boektoer, ook al heb ik daar nog niets van vernomen. We zullen zien!

Fijne zondag!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

