DIY hair feather (lorena gtst style)

20130625-212209.jpg
Bron: Label 13 Facebook

Vandaag een diy geïnspireerd op de haarveren die Lorena uit gtst draagt, en die leuke, ja hoe zal ik het eens noemen? Draad om je haar heen wikkelen zodat je een gave gekleurde streng in je haar hebt? Ze doen het vaak op de braderie. Maar ik wou niet iets in mijn haar wat een aantal weken blijft zitten, en ik vind de ‘hair Gods’ van label 13 (kleding/accessoire label van gigi en marley) ook gaaf. Dus ik maakte er een combinatie van.

20130625-212608.jpg
Je hebt nodig: een dik lang touwtje, garen (gekleurde wol kan ook) 1 Bobby pin, veertjes naar keuze, en lijm.

Het is eigenlijk heel simpel als je wel eens een vriendschapsbandje hebt gemaakt. Dit is hetzelfde idee.

Je knipt van elke kleur garen ongeveer een meter af, en knoopt die vast aan het grote touwtje. Zodra ze allemaal vast zitten begin je het grote draadje te omwikkelen met een van de kleuren, ga hier net zolang mee door als jij wilt. Maak een mooi patroontje en zodra je aan het einde komt bevestig je de veertjes. Je wikkelt ze een stukje mee tussen het draad, of lijmt ze er later op vast.. Doe nu een drupje lijm op alle uiteinden, en laat het even drogen, knip alle overige garen af, en maak aan de bovenkant je schuifspeldje vast, ook met een drupje lijm. Laat het goed drogen, en klaar!

20130625-213304.jpg
Je kunt ze natuurlijk ook met kralen maken, en veel meer veren, leef je uit, en maak er wat moois van!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “DIY hair feather (lorena gtst style)”

Geef een reactie

