My life

20130624-211451.jpg
Deze milka popcorn chocolade snacks kwam ik tegen bij de action, en ze zijn lekker! Dus als je er bent, probeer ze uit. En ik heb bij mijn opa en oma gegeten, lekker Hollandse kost, en worteltjes van eigen tuin! Vorige week hebben mijn opa en oma de schrik van hun leven gehad, hun vaatwasser vloog in brand! En gelukkig stond hij in het schuurtje vlakbij de buitendeur, en hebben ze hem brandend naar buiten weten te krijgen, maar als hij in de keuken ingebouwd zou zijn was het wel anders afgelopen. Hebben jullie er wel een van gehoord, een vaatwasser die zomaar in brand vliegt? Ik vind het maar raar.

Ook ben ik natuurlijk druk met mijn etsy shop en sieraden collectie. Ook wil ik wat body/buik chains gaan ontwerpen (zie de foto van miley cyrus) lijkt me wel gaaf, helemaal in de zomer met een cropped top ofzo. En ik heb 2 nieuwe hangers gemaakt met halfedelsteen. Oja, vergeten jullie de winactie niet? Je hoeft alleen een comment achter te laten en mijn Facebook pagina te liken!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

