Surprise! Giveaway!

20130618-222414.jpg
Surprise! Een giveaway!

Op deze mooie zomerse dag doe ik lekker een giveaway, gewoon omdat het kan. En omdat ik binnenkort mijn etsy shop open leek het me leuk om jullie een ‘pre shop opening’ cadeautje te geven. Een van jullie wint alle 3 deze armbandjes! De roze de blauwe, en de neon roze!

Wat moet je doen om te winnen:

1: like de Mrs Gypsy Facebook pagina

2: laat hieronder een berichtje achter dat je meedoet en je polsmaat, dan kan ik de armbanden precies voor jou op maat maken! Vul ook een geldig e-mail adres in zodat ik contact met je op kan nemen als je gewonnen hebt.

De giveaway loopt tot woensdag 3 juli, 2 weken dus. Daarna maak ik de winnaar op Facebook bekend.

Enjoy,

En geniet van deze super warme dag!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

8 gedachten over “Surprise! Giveaway!”

Geef een reactie

