Who wants to ride my bicycle..

20130617-191032.jpg
Yes lekker weer! Morgen word het zelfs hier aan zee 30 graden! En ik wou lekker gaan fietsen met dit mooie weer, en ik heb een elektrische fiets, dus ik wil hem aanzetten en hij doet het gewoon niet! Aaahhh! Balen. Nu moet ik van de week mee naar de fietsenmaker, want ik ben wel handig, maar een elektrische fiets maken lukt me niet. Echt jammer.

Maar goed, toen ben ik verder gegaan aan een nieuw armbandje. En kreeg ik deze mooie zonsondergang opgestuurd van een kennis die op het indian summer festival was, prachtige foto ! O en ik zag bij het tuincentrum deze ‘vlees’ vlieg etende plant! Die ga ik halen, ideaal ! Niks geen vliegenmepper nodig.

Geniet van jullie dag !

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

