My life

20130614-212117.jpg
Weekend! Ik ben al een tijdje bezig aan mijn nieuwe armbandjes. Ik heb in mijn tekenboekje allemaal nieuwe ontwerpen staan, nu nog uitvoeren! Ik ga binnenkort echt een etsy winkeltje openen, en er komt een hele sieraden collectie ontworpen en gemaakt door mij, geïnspireerd op de zee. So stay tuned! En gister was mijn oma jarig, ik heb haar ook wat sieraden gegeven, en ze was er heel blij mee! Zo leuk. En uiteraard een heerlijk taartje daar gegeten, hij was mierzoet. Ik was de hele verdere dag in een ‘sugar rush’ ;)

En ook pretty little liars is weer terug! Seizoen 4 alweer. Elke dinsdag op abc family in Amerika, en dus de volgende ochtend op mijn iPad.. Zouden we er eindelijk achter komen wie A is, en of ally nog leeft? Al die geheimen…

En als laatste ik met m’n nerd bril. En niet een zonder sterkte om te showen dat ik een hipster ben, maar een echte, mét sterkte. Kan ik de dingen van dichtbij net wat beter zien.

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

