The week

20130613-213049.jpg
Als eerste een foto van de ‘tree of life’ hanger die ik gister al in mijn favorieten filmpje liet zien. De boom des levens werd samen met de boom van kennis en goed en kwaad in het hof van Eden door god geplant. En aan de boom des levens groeide de vruchten die eeuwig leven gaven. In de bijbel word de vrucht vaak ook met wijsheid in verband gebracht. (nu ben ik niet katholiek, maar boeddhist, en sta open voor alle geloven) In meerdere geloven heeft deze boom een betekenis. Ik vind het idee van wijsheid vooral erg mooi.

En mijn favoriete armcandy. De blauwe met grote kralen heb ik gemaakt, en het meest rechtse armbandje is van saitee accessoires en in het echt ziet hij er helemaal magisch uit met dat olie vlek effect.

Daarna een zelfgemaakte salade door mijn moeder, met quinoa, lente ui, feta en granaatappel, echt super lekker! En als laatste mijn werkplekje, met mijn favoriete camera tasje.

En vandaag is mijn oma jarig! Groot feest dus.

TGIF!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

