My life

20130601-205752.jpg
Zondag! Zou het vandaag dan lekker weer worden? Gister heb ik gefietst en het was koud, en er stond een harde wind, ik had nou niet echt het idee dat het al juni was. Anyway vandaag is het jaarmarkt hier, dus daar ga ik even kijken of ik wat moois kan scoren.

Gister was ik dus even op de fiets naar de action, en heb daar van die glow sticks gevonden! Die had ik vroeger ook altijd toen ik uit ging, en dan was je helemaal de bom. En helemaal als je van die kleine had, die deed je in je mond, en dan wou ‘iedereen’ weten wat je had. Oohh vroeger.. ;) Maar goed, glow sticks dus, die ga ik meenemen naar de festivals waar ik heen ga. Indian summer, mysteryland en wie weet nog meer.

Verder had ik wat toilet artikelen gekocht, watjes etc. Maar ook deze puistjes patches, en die werken super goed, echt een aanrader!

Laats had ik ook wat bij Yves rocher besteld, en ik kijk altijd wel uit naar hun zomer collecties. Ze zijn altijd mooi gekleurd en heerlijke geurtjes, en oliën met shimmers. Nu had ik een toilet tasje besteld met lip gloss en een blauwe mascara! Ik ben echt benieuwd hoe die bevalt. Vele van jullie denken misschien ‘blauwe mascara? Super 80’s’ maar ik vind het altijd wel mooi staan. Net even anders. En als laatste een kleine greep uit mijn kettingen collectie. Het hangertje waar ze aan hangen is ook van de action (jaja, ik weet het…) super handig.

Wat gaan jullie deze zondag doen?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

