My week

20130523-212241.jpg
Deze week heb ik, jawel, een camera gekregen van een familie lid! Hoe gaaaaaf! Hij is niet nieuw meer, maar 200% beter dan wat ik had. Dus hopelijk snel betere kwaliteit filmpjes etc. Ook heb ik een nieuwe to go beker gescoord, wat een beauty he? Lekker knal neon met een minty kleurige beker.

De laatste 2 zijn tekeningen die ik heb gemaakt toen ik een jaar of 14 was (mijn bijnaam was poes, vraag me niet waarom, ik weet het echt niet) Toch leuk dat die bewaard zijn gebleven. Leuk om terug te zien.

Bijna weekend! Fijne vrijdag.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “My week”

  1. Mag ik vragen welke Casio het is?
    Trouwens voor een 14 jarige tekende je goed.
    Als je nog steeds bezig bent met tekenen kan je deze ook laten zien?

    Like

Geef een reactie

