Mrs Gypsy jewelry: industrial necklace

20130521-202101.jpg
Vandaag een DIY ketting die ik van een zekering van een auto gemaakt heb. Cool? Ja!

But how?
Ik had toevallig al een hele tijd een paar auto onderdelen liggen waar ik wat mee wou maken, dus hiermee heb ik een ketting gemaakt. Als eerste heb ik de 2 buitenste puntjes wit gelakt, en daarna met neon kleurtjes willekeurig strepen en stippen gezet. Exact zoals in mijn NOTD van afgelopen maandag, klik! Dat heb ik vervolgens goed laten drogen. Later met flexibel sieraden draad er een haakje aan vast gemaakt, en goed aan de zekering vastgelijmd. Als laatste een groot ringetje er aan bevestigd, and ready to rock your necklace!

20130521-202602.jpg
Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “Mrs Gypsy jewelry: industrial necklace”

Geef een reactie

