NOTD neon water colors

20130518-220402.jpg
Jaaa ik ben helemaal verlieft op deze manicure. De felle kleuren, het waterverf effect, echt super gaaf voor deze zomer!

But how?
Als eerste heb ik mijn nagels met een witte nagellak gelakt, en dat goed laten drogen. Vervolgens heb ik op een tegeltje een drupje van elk neon kleurtje gelegd en dit verdund met nagellak remover (hoeft niet perse met aceton) en dit met een kwastje kleurtje voor kleurtje op mijn nagels gedaan (maak tussen elke kleur door even je kwastje schoon) en net zo ‘verven’ als je met waterverf zou doen. Ik heb kris kras stippen en vegen gemaakt. Ook heb ik alleen de kleuren neon geel, neon roze en blauw gebruikt, en zoals je ziet vermengt het zichzelf tot groen en oranje etc. Heel gaaf!

Wat vinden jullie?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “NOTD neon water colors”

Geef een reactie

