My life

20130518-215145.jpg
Pinksterweekend ! Gaan jullie nog wat leuke dingen doen? Of misschien wat DIY-en?

Ik heb deze hele gave nagel stickers van de action geprobeerd, het zijn doodskopjes en kruisjes etc, en ik ben wel tevreden! Ze blijven lekker zitten (met topcoatje erover) en ze hebben verschillende leuke pakjes. Met van alles: hartjes, strikjes, vlinders etc. Ook ben ik weer aan een DIY bezig, een gave met dingen die in een auto zitten.. Wait and see!

En als laatste de prachtige bloei van de bomen! Is dit ook en bloesem? Ik weet niet wat voor boom dit is, maar ik heb wel even stil gestaan om hem te bewonderen.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

