Video: Spring tag !



Yup, vandaag doe ik de spring tag voor jullie. Want lente is ook een van mijn favoriete seizoenen.

De vragen:
1. Favoriete lente nagellak ?
2. Favoriete lente must have lippenstift ?
3. Laat je favoriete lente jurk zien.
4. Wat is je favoriete bloem ?
5. Favoriete lente sjaal ?
6. Van welke lente trends word je het meest blij dit jaar ?
7. Favoriete lente kaars ?
8. Favoriete lente luchtje ?
9. Hoe is de lente in het land waar je woont ?
10. Wat vind je het meest fijn aan de lente ?
11. Ben je een voorjaars (lente) opruimer ?
12. Plannen voor een spring break of aankomende vakantie ?

Ik tag jullie allemaal, neem hem gerust over, als je dat doet laat het even weten met de link naar je YouTube kanaal of blog, zodat ik de jouwe ook kan bekijken!

liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

3 gedachten over “Video: Spring tag !”

  1. Leuk! Bloesems zijn zeker mooi! En ruiken lekker :) mijn lente geurtje is dan ook blossom het roze ‘appeltje’ van DKNY. Maar jeetje wat ben ik blij als we met de wind door onze haren zonder jas op de fiets kunnen… -_-‘

    Like

Geef een reactie

