DIY bib necklace

20130514-163521.jpg
De ‘bib necklace’ of slab ketting op z’n plat Hollands gezegd is echt een trend. Je heb prachtige met maanstenen van Vera Wang, maar daar hangt dan ook wel een prijskaartje van $650 aan. Maar met een beetje fantasie en wat creativiteit kun je gemakkelijk je eigen statement ketting maken. En compleet naar jou smaak en kleur. Of voor elke outfit een. Het is jou feestje.

You need: vilt of nep leer (of soortgelijk), mooie stenen naar keuze, je kunt ook echte mooie edelstenen gebruiken, pareltjes, super lijm, 2 ringen, ketting en een schaar.

Ik heb als eerste uit vilt een klein stukje geknipt, zo groot als jij wil. Vervolgens heb ik daarop al mijn glittersteenen en studs en pareltjes geplakt. Toen ik tevreden was met het resultaat heb ik de overige vilt randjes er af geknipt. Let wel op dat je genoeg vilt overhoud om je ringetjes er aan vast te kunnen maken. Als laatste heb ik met een naald een gaatje door het vilt geprikt en mijn ringetjes er doorheen gehaald aan beide kanten, en mijn ketting er aan bevestigd.

Nu is mijn ketting lang genoeg dat ik geen slotje nodig heb, maar als jij een korte ketting gebruikt, maak je aan de achterkant natuurlijk een slotje vast.

20130514-165045.jpg
En klaar is je statement ketting! Ready to rock on your outfit!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

3 gedachten over “DIY bib necklace”

Geef een reactie

