Random things

20130510-201937.jpg
Jaaa eindelijk heb ik dan echte goede neon nagellakjes gevonden, review met foto’s volgt! En de lip ‘tattoo’s’ van de action, die ga ik deze week ook eens testen. En zelfgemaakte courgette frietjes, binnenkort mijn recept op de blog. En edelstenen, weten jullie welke dit zijn?

Wat gaan jullie dit weekend doen?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “Random things”

  1. Ik ben benieuwd naar die lip tatoo’s! Niet dat ik het zelf zou willen gebruiken, maar ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien!
    En die edelstenen … Geen idee, dat is al te lang geleden dat ik dat geleed heb ;)

    Like

Geef een reactie

