My life

20130509-203619.jpg
Zo, deze week heb ik weer van alles gedaan. Weer eens een paar tekeningen gekrabbeld. En mooie foto’s van de kersenbloesem boom gemaakt. Prachtig vind ik die. En als laatste lekkere salade met broodjes en humus (zelfgemaakt, alles, behalve het brood) lekkerrr! En ik heb me gister ontzettend bezeerd. We hadden een bedbodem boven staan, maar hij kon niet naar beneden of zolder, want hij was te groot. En het was zo’n ouderwetse bedbodem van ijzer, met een ijzeren veren bodem. Nou ik met mijn ijzerzaag de ene kant van het bed doorzagen, en toen ik op de helft was knapte de bedbodem ( door de spanning van de veren bodem ) en kreeg ik keihard de 2 ijzeren delen op mijn bost en schouder, auw! Dus voorlopig helaas geen yoga meer voor mij.

TGIF!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “My life”

Geef een reactie

