My life

20130504-221144.jpg
Heerlijk een rustige zondag. Deze week ben ik druk geweest met oude shirts weer als nieuw maken, en van lange broeken die niet mooi meer zijn heb shorts gemaakt. Een daarvan is deze gele met een rosé gouden kruis van studs op de kontzak, ik vind hem super fly ;). En ook beginnen de groente in mijn moestuintje te groeien! Eerder schreef ik hier over mijn moestuin, en wat ik nog meer geplant heb. De radijsjes komen en de lente ui en spinazie ook! Ook had ik jaren terug een mooie maxi dress gekocht, en helaas bleef ik daarmee achter een spijker hangen en kwam er dus een grote scheur in. Jaren heb ik hem niet weg kunnen doen. En nu heb ik hem dan eindelijk gemaakt! En je ziet er bijna niets meer van. Ook super fly. En natuurlijk weer een overheerlijke gevulde paprika, dit keer met quinoa, champignons, zaden en courgette. Yum!

Fijne zondag!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

