Flat top kabuki !

20130503-214756.jpg
Weten jullie nog dat ik deze post schreef over de flat top kabuki kwast die ik nu gebruik? Nou ik ben terug gegaan, en zoals je op de foto kunt zien is het merk: Barbara hofmann en kosten ze tussen de €7 en €20 en het zijn hele volle zachte kwasten, en een beetje budget proof! De flat top kabuki was €13,95. Als ik op de site van Barbara hofmann kijk zie ik dat ze kwasten van geiten haar hebben, maar ook synthetische. Maar de kwast die ik heb kon ik zo even niet op de site vinden, dus weet ik niet of hij van dierenhaar is of synthetisch.

Trouwens ik heb gister even in de zon gezeten, en s’avonds kon ik het helemaal zien, dat is voor het eerst dit jaar!

Fijn weekend!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

