DIY room divider (finished!)

20130502-220353.jpg
Finally, mijn kamerscherm is af! Het heeft wat moeite gekost, en ook al heb ik hem langs de weg gevonden, en heeft het mij dus niets gekost (behalve wat energie, ik ben er mee naar huis gefietst) vond ik het té zonde om hem weg te doen. In mijn vorige post konden jullie lezen hoe ik het frame helemaal kaal heb gemaakt. Nu heb ik hem met een mooie witte, iets doorschijnende stof opnieuw bekleed. Hoe? Heel simpel. Gewoon het stof achterop het frame leggen zoals jij het wilt, en daarna heb ik het met punaises vast getimmerd. En het zit super stevig! En de punaises hebben een witte bovenkant, dus op de witte stof valt het niet op. Het valt zowieso niet op omdat het natuurlijk aan de achterkant zit.

20130502-220840.jpg
En zo heb ik het neergezet. En op de rechter foto zie je hoe ik mijn yoga hoekje heb ingedeeld. Ik heb mijn kamerscherm voor de tv en een kastje gezet, zodat ik niet zo’n ‘drukke’ aanblik van alle spullen heb tijdens mijn yoga. En als ik klaar ben klap ik het kamerscherm weer in en zet het aan de kant. Hij is goed gelukt vind ik!

Fijne vrijdag lovelies!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

