My life

20130429-224840.jpg
De laatste koninginnedag voor een hele lange tijd! Vandaag word prins Willem Alexander tot koning gekroond.

Ik heb weer eens een mooie foto van een ochtend lucht gemaakt. De zon kwam langzaam door, heerlijk. Ook een foto van mijn yoga hoekje in m’n slaapkamer, ook wederom heerlijk. Als laatste lekkere chocolade taartjes en weer bezig met een DIY (dohh)

O en: Happy birthday mama!❤

Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Groot feest, of houden jullie het rustig?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “My life”

  1. Ik had vandaag mijn allerlaatste dag les :) Raar eigenlijk, want het school is eigenlijk nog lang niet gedaan. Maar nu heb ik eerst 2 weken stage, dan gaan we een weekje op zeeklassen en dan is het blok met natuurlijk de bijhorende examens…
    Duuus, ik heb vandaag niet veel gedaan buiten les volgen en een beetje lesjes afwerken voor de stage :)

    Like

Geef een reactie

