NOTD coral queensday

20130427-134753.jpg
Nu ben ik niet echt van de kleur oranje of het koningshuis, maar deze NOTD is er toch een beetje op geïnspireerd. Morgen word koning Willem Alexander gekroond en zal het groot feest zijn. En mijn moeder is jarig, dus dubbel feest hier !

Ik heb eerst een nude lakje gebruikt (essence nude glam) en vervolgens met een coraal/oranje kleurtje (catrice 030 meet me at coral Island) wat nail art gemaakt.

Gaan jullie vanavond nog naar de markten die overal zijn? Of naar een feestje?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

