Lost bobby pins

20130426-194034.jpg
Mijn Bobby pins liggen altijd, en overal door het hele huis, in bed, op de tv etc. Nu kwam ik dit handige bakje tegen bij de DA. Het dekseltje kan ook open, maar er zit een ronde magnetische opening in, zodat je je speldjes makkelijk kan pakken, maar zodat ze er niet uitvallen. Ik denk deze tip deel ik even met jullie. Hij kost €4.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

3 gedachten over “Lost bobby pins”

  1. Handig! Ik leg mijn speldjes ook altijd in een bakje. Ik heb 3 bakjes, ééntje voor de gewone speldjes, éentje voor de speciale speldjes (geen idee hoe ze noemen, het zijn er zo’n die open staan) en ééntje voor mijn rekkertjes. :)

    Like

      1. Ja, inderdaad! :) Bij mij liggen ze ook door heel het huis. Elke week ga ik een keertje rond en raap ik ze van overal bij elkaar en leg ik ze weer op hun plekje in mijn kamer.

        Like

Geef een reactie

