Shitty moments

20130424-200315.jpg
Bah! Vandaag had ik een vlog voor jullie, maar ik krijg hem maar niet geüpload, shitty moment! Ik ga het later nog een keer proberen. Hebben jullie anders nog tips voor goede editing software (niet te moeilijk) ?

Dus ja, maar een paar foto’s van deze week. Ik heb een salade met gegrilde stukjes pompoen gegeten, lekker hoor! En ik heb een oude cars broek gevonden, kennen jullie dat merk nog? Was vroeger een grote hit. Maar daar ga ik een DIY mee maken. En volgen jullie me al op instagram? username: mrsgypsy1 super leuk voor veel meer foto’s en handige dingetjes.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Shitty moments”

  1. Voor bewerken gebruik ik zelf altijd adobe premiere pro, maar deze is inderdaad wel een beetje moeilijk als je er nog nooit mee gewerkt hebt (en moeilijker te krijgen omdat t illegaal moet of je moet heel veel betalen haha).. verder kan ik wel videopad aanraden: heel makkelijk in gebruik, niet téveel opties maar wel genoeg om een video mee te bewerken! na 30 dagen krijg je een melding dat de proefversie verlopen is, dan kan je ‘m overzetten naar de gratis en iets minder uitgebreide versie (hoewel ik geen enkel verschil merkte met de premium versie). :)

    Like

Geef een reactie

