DIY room divider (in progress)

20130423-213532.jpg
Vandaag een DIY die nog niet helemaal af is! Want het is een mega klus. Ik heb dit kamerscherm jaren geleden langs de weg meegenomen, op de fiets! En heb er 10km mee naar huis gefietst! En wou hem dus niet zomaar we doen. Het is zo’n Chinees/Japans kamerscherm en er zat en soort stof/papier achtig spul achter, maar dat was nu helemaal stuk en vies, dus heb ik het er helemaal af getrokkenn en het zat een soort van vastgelijmd en er bleven heel veel stukjes achter, dus ik ben er een hele tijd mee bezig geweest. En ik heb alle kapotte stukjes hout gelijmd, en met knijpers vast gezet.

Nu wil ik een mooi stuk stof kopen en dat erachter opnieuw goed en mooi vast zetten, maar omdat het nogal een grote klus is, komt deel 2 later op de blog!

I’ll keep you posted.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “DIY room divider (in progress)”

Geef een reactie

