Vitamins?

20130422-210625.jpg
Vitamine supplementen, slikken jullie ze? Ik heb het heel lang gedaan, verschillende soorten. En ik ben er ook een jaar mee gestopt, maar nu toch weer begonnen.

Waarom gestopt? Er waren veel onderzoeken die het nut van een vitamine pil in twijfel trokken. Dat het geen (tot weinig) effect zou hebben. Maar er waren toch ook weer onderzoeken waaruit het wel positief kwam. Nou ik heb voor mijzelf bekeken wat ik het prettigst vind. En mijn conclusie is dat ik het bij mijzelf wel degelijk merk als ik extra vitamine slik! Nu probeer ik de vitamine van de Albert Heijn uit. De alles in een en de visolie. En van solgar een vitamine supplement speciaal voor vrouwen, en vitamine D, maar als de zon straks nog meer te zien is stop ik met de vitamine D. En ga ik ook extra vitamine C slikken omdat ik hooikoorts heb, en vitamine C werkt als een natuurlijke antihistamine. Hebben jullie last van hooikoorts? Ik heb vooral een volle neus en mega jeukende ogen, ik vind het ook echt vreselijk.

Nemen jullie extra vitamine in, of vind je het onzin?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

