My life

20130420-215826.jpg
Ik heb het zo druk met de grote schoonmaak dat ik erg weinig tijd over hou. Er waren 2 kamers in mijn huis die compleet opgeruimd moesten worden, en dat heb ik gedaan. Althans 1 is klaar en nu ben ik met de andere bezig, en al mijn kleding aan het uitzoeken. Plus kasten in elkaar zetten, ik haat dat! Driekwart van mijn kleding doneer ik. Ik ben het zo zat om zo veel te hebben, en ik bewaarde ook altijd veel, maar nu doe ik het dus weg. Mijn truc nu is, als je iets al heel lang niet gedragen heb, en binnen 5 seconden niet kan bedenken wat je er mee wilt, of waar je het mee wil dragen, doe het weg. En dat geeft ook best een goed gevoel, je weet weer wat je hebt. En mijn lente/zomer garderobe gaat ook weer vooraan.

Tussendoor heb ik een overheerlijke muffin gehad en mijn lievelings smoothie: innocent, kiwi’s, apple’s en limes. Echt lekker.

Ook heb ik nog wat van de kringloop opgeknapt, maar dat komt later op de blog.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “My life”

Geef een reactie

