My week

20130413-210824.jpg
Nou eindelijk wat beter weer. Deze week met mijn oma een lekkere koffie gedronken.

En ik heb in mijn tuin een klein moestuintje gemaakt! Ik heb lente uien gezaaid en radijs, rode uien en spinazie. Ik ben heel benieuwd of het goed op gaat komen. Ook heb ik verse kruiden in grotere potten overgepot. In de winkel zitten ze in van die piepkleine bakjes, daar leven ze niet lang in, daarom is het belangrijk om ze in een grote pot over te potten. Of in je tuin te zetten. Ik heb: munt, basilicum, peterselie, bieslook, koriander, tuinkers, en salie. Zo heel wat. En mijn vrolijke lichtjes schijnen s’avonds super gezellig over mijn moestuintje heen.

Houden jullie van tuinieren?

Fijne zondag, het zou 20 graden worden, ben benieuwd!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “My week”

Geef een reactie

