HOTD Side braid

20130411-200425.jpg
Vandaag geen eyes of the day, maar een hair of the day, of hat of the day, u kiest maar. Dit leuke hoedje heb ik voor nog geen €2 bij de action gekocht en ze zijn zo fijn! Altijd handig, leuk, en hip.

Erbij heb ik een zijvlecht gedaan, ik heb 2 mini vlechtje gevlochten, en 2 grote. Een grote vlecht met 4 plukken gevlochten, om het net wat interessanter te houden. En gewoon 1 normale vlecht gevlochten. en die met bobby pins (schuif speltjes) aan elkaar gemaakt, en als laatste een van de dunne vlechtjes om het uiteinde van de grote vlecht gewikkeld.

Yay or nay?

Liefs,
Acia.

TGIF ;)

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “HOTD Side braid”

Geef een reactie

