Tip: flat top kabuki brush

20130410-202512.jpg
Ik heb voor mij echt dé perfecte foundation kwast gevonden. Bij de Douglas in Alkmaar. En het stomme is, dat ik niet heb gekeken welk merk etc. Want ik had niet gedacht dit op m’n site te zetten. Stom stom van mij, maar als ik binnenkort in Alkmaar ben zal ik het er even bij zetten welk merk etc. Helaas kon ik op de Douglas site ook niets over deze kwasten vinden. Maar als jullie deze al kennen laat in de comments even weten hoe en wat!

Maar goed deze kwast is zo fijn, hij is lekker vol, super zacht. En laat je gezicht met een airbrush effect achter. En als ik het me goed kan herinneren was de kwast ongeveer €14. Dus vrij budget vriendelijk, vergeleken bij mac en kornuiten. En ze hebben nog veel meer soorten kwasten, alleen was ik al zo lang op zoek naar een platte kabuki kwast die binnen mijn budget viel, dus heb ik deze keer alleen voor deze gekozen. Maar ik ga zeker nog een keer terug om te kijken of de andere net zo fijn zijn.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Tip: flat top kabuki brush”

Geef een reactie

