DIY tip: Lash containers

20130407-212208.jpg
Kennen jullie de design blikjes die ze bij libresse geven bij een duopak? Die kun je natuurlijk voor 1001 andere dingen gebruiken. En ik bedacht me dat ze er handig zijn voor mijn wimpers die ik al een keer gedragen heb!

Meestal kun je je nepwimpers een aantal keren gebruiken, als je er voorzichtig mee omgaat en ze na gebruik weer voorzichtig goed schoonmaakt. Maar dan heb ik meestal de verpakking al weggegooid, of ik heb geen zin om 100 doosjes rond te laten slingeren. Dus ik heb ze in dit blikje gedaan.

Ik heb 2 plastic binnenkanten van wimper doosjes in het blikje gedaan ( op maat geknipt ) zodat je daar wel mooi je wimper op kan leggen. En je kunt er een mini lijm en pincet bij doen, en klaar! Ideaal voor rondslingerende wimpers. Enjoy!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

