My week

20130406-214418.jpg
Mijn week in 4 foto’s. Als ontbijt eet ik nu af en toe oatmeal. Ik maak het met hazelnoot melk, een beetje kaneel en doe er blauwe bessen en frambozen in, wat kokos rasp en wat noten, en klaar is je gezonde, goed vullende ontbijt! Met een kop groene thee natuurlijk.

Ook ben ik weer met yoga begonnen. Ik doe het met een app dat een soort personal coach voor je is. De app heet yogaHD en ik heb hem op m’n ipad en iphone, ik weet niet of die app op andere toestellen beschikbaar is. Je kunt programma’s uitkiezen op bijvoorbeeld buikspieren trainen of kracht trainen, of juist ademhalings oefeningen. Ook zie je duidelijke foto’s, en kun je van elke pose zelfs een filmpje bekijken hoe het moet, en ook staat bij elke pose welke spiergroep je traint, super handig. Ik gebruikt deze app al ruim 1,5 jaar en ben nog steeds tevreden. Maar ik wil nu dus weer elke dag yoga gaan doen. Doen jullie aan yoga?

Ook heb ik deze week met een vriendin genoten van sushi en thee. En heb ik heerlijke chocolade spekken gekregen, yum!

O en het schijnt dat het vanaf vandaag dan toch echt beter weer gaat worden.. Let’s hope!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

