Summer lights

20130405-205349.jpg
Als het eindelijk weer lekker weer is om buiten te zitten vind ik het altijd leuk om mooie lampjes buiten te hebben. Je hebt echt heel veel verschillende, gewone lantaarntjes, lichtgevende vogels, stenen etc. Nu kwam ik bij action voor nog geen €5 deze super leuke vrolijke slinger lampionnetjes tegen. En hij geeft echt super lang licht, de meeste led lampjes gaan halverwege de avond uit, deze niet! En het mooiste is dat het op zonne energie werkt, en de zijn wind/water dicht. En het staat super feestelijk!

Fijn weekend !

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

