DIY Mr. Head

20130403-202543.jpg
Een paar weken terug was ik naar de kringloop winkel geweest en heb ik wat leuke dingen opgepikt. Onder andere dit hoofd! Voor €1. Hij is van piepschuim, en hij was een beetje vies (iel, I know!) maar daar heb ik meteen wat aan gedaan!

Ik heb er hoofd met een sponsje en zeep gewassen, en daarna met alcohol en een doekje helemaal afgedaan en laten drogen. Daarna heb ik het hoofd met acrylverf een mooi minty kleurtje gegeven, zodat het hele hoofd egaal een mooie kleur heeft.

Daarna heb ik het een nachtje laten drogen om er zeker van te zijn dat hij goed droog is. En als laatste heb ik met een kleurloze spuitlak (action) het hele hoofd over gespoten zodat het een beschermend laagje heeft en het glanst.

20130403-203055.jpg
En klaar! Helaas komt het mint kleurtje op de foto’s niet zo goed uit, maar in het echt is het een heel mooi kleurtje. En nu kun je je hoeden er op zetten, of je pruiken en nog veel meer.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

