DIY unicorn iPhone case

20130402-200542.jpg
Maandag vertelde ik over de super geweldige ombre nagellak combo die ik had, en ik vond hem zo mooi dat ik er meer mee moest maken. Wat beter dan een iPhone hoesje? Ik had er toevallig nog een liggen, dus die kon ik mooi gebruiken. Mijne is van siliconen.

Het is echt heel simpel You need: iPhone hoesje (mijne is van action €0,90), sponsje, nagellak, ik heb de kleuren mint en roze gebruikt plus een flakie topcoat.

Je gaat eigenlijk net als op je nagels te werk, eerst doe je de ene kant met het mint kleurtje en daarna de bovenkant met het roze kleurtje en vervolgens blend je de kleuren een beetje samen zodat je die mooie kleur overloop krijgt.

Je zorgt dat je hoesje mooi gekleurd is (voor en achter kant) laat het goed drogen en doe als laatste je flakie topcoat erover en klaar is je hippe iPhone hoesje !

Ik gebruik mijn hoesje met veel plezier.

20130402-201053.jpg

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

5 gedachten over “DIY unicorn iPhone case”

Geef een reactie

