My life

20130325-202715.jpg
Oooh boy, zou het ooit nog lente worden? Ik hoop dat we net zo’n lange zomer krijgen, als de winter is geweest. Bij de kringloop heb ik ook een super hip lounge set op de kop getikt, dus ik ben gister de hele dag druk geweest in de tuin. Netjes maken, plantjes zetten etc. Dus de warmte kan komen!

Ik heb lekker zelfgemaakte pizza gegeten, en dit lieve Nijntje paasbroodje had mijn moeder meegenomen, hoe schattig! En als laatste de gezichts producten die ik op dit moment gebruik van olaz, dag crème/serum in 1 en de oog crème. Super fijn, en voor mij werken ze erg goed.

Wat gaan jullie deze week doen?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “My life”

  1. Oeh! Die pizza ziet er goed uit! Ik heb deze week het laatste tentamen van mijn opleiding. Daarna: afgestudeerd! Dus ga vandaag maar flink aan het leren ;-(

    Like

Geef een reactie

