Home made chips

20130323-200234.jpg
Chips, heerlijk! Maar natuurlijk niet super gezond. Maar als je ze zelf maak, zijn ze gezonder, en je weet precies wat er in zit.

Ik hou echt van hartige snacks, dus ik dacht laat ik het eens proberen!

How to:
Je pakt een aardappel, wast hem af, je kunt hem schillen maar dat heb ik niet gedaan, en snijd er met een dunschiller plakjes af. Vervolgens pak je een stuk bakpapier of aluminium folie en bestrijkt dat met een dun laagje olijf olie. Dan leg je de aardappel plakjes er op en strooit er wat zout over (of andere kruiden, het is jou feestje!) en dan bak je ze ong. 10 minuutjes op 180 graden, tot ze goudbruin zijn. Hou het in de gaten, want het kan sneller gaan dan je denkt!

En smullen maar! Sommige zullen niet zo knapperig zijn als uit de winkel, maar we hebben ze dan ook niet gefrituurd. Ik ga dit ook nog een keer met groente proberen, lijkt me ook erg lekker.

Wat is jullie favoriete snack?

O, en vergeet de winactie niet he, die nog steeds op mijn Facebook pagina loopt!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

