DIY whipped coconut oil

20130319-191121.jpg
Ik heb ‘whipped kokosnoot olie’ gemaakt. Misschien heb je het al eens op andere blogs voorbij zien komen, maar het is echt heel fijn dus vandaar dat ik het ook even post.

Kokosnoot olie is hard en smelt pas bij ongeveer 22 graden. En in ons koude kikkerlandje betekend dat dat je meestal een pot vol knetterharde olie hebt. Treur niet de oplossing is nabij, klop je kokosolie op!

How:
Doe de hoeveelheid kokosolie die je wilt in een mix kom. En daarna ga je met je mixer gewoon mixen. In het begin in het moeilijk en je moet ook best een tijdje mixen. Maar na een tijdje begint er echt een mousse achtige consistentie te krijgen. Mix het goed door en schep het daarna in een potje die je goed af kan sluiten, en tadaa, je hebt een soort kokos mousse, en makkelijk uit het potje te pakken en te smeren!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

