My life

20130309-204802.jpg
Dit super schattige stoere rugtasje zag ik bij de h&m hangen, echt leuk. Hij is wel klein, en hij heeft wat studs en franjes. Alleen vond ik de sluiting aan de binnenkant niet super fijn, want dat is zo’n schuif touwtje. Maar wie weet als hij er over een tijdje nog is…

Ik ben ook deze Sally Hansen nagellakken aan aan het testen. Ik had eerst altijd essie, maar als bij mij die helft op is, worden mijn essie nagellakjes altijd stroperig helaas. Maar over deze lekker later nog een review dus.

En bij een gezondheids winkel kon je inzicht kaarten trekken, en ik had deze! Waarheid als een koe.

Als laatste mijn lievelings drankje op dit moment, warme soja melk, met een half schepje oploskoffie en een hele schep chocolade erdoor (nesquik) erg lekker!

Happy sunday.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

